ONLINE VÝUKA:

6.B - ve středu 17.6. od 10:00 (odkaz v Teams v 9:45 )

6.C - ve středu 17.6. od 9:00 (odkaz v Teams v 8:45)

____________________________________

6.B, 6.C: ZADÁNÍ 10.6. - 16.6.

Zkus splnit (odevzdat v Teams). 

Informace zde jsou jen pro ty, kteří ještě s Teams nepracují.

1. KONTROLA ÚKOLU 

Cvičení ve šk. sešitu a PS si zkontroluj podle klíče (bude zveřejněn na těchto stránkách během středy). Případné chyby oprav. Pod cvičení pak zapiš zkratku SP.K. Rodič podepíše, čímž kontroluje splnění úkolu, nikoli jeho správnost (to jsi udělal ty podle klíče) 

2. PŘÍBĚH V AJ

Vyber si na následujících stránkách jeden příběh. Po jeho shlédnutí splň tyto úkoly do šk. sešitu (nebo na PC - ulož soubor, zašli v Teams Assignment): 

a) popiš v pěti až sedmi krátkých větách v ČJ děj příběhu

b) vyber si v příběhu buď 4 věty nebo 10 slovíček - zapiš v AJ, přelož do ČJ

https://www.youtube.com/playlist?list=PLB1A76C5EED66760E

https://www.youtube.com/playlist?list=PL1ECF842014D455FD

https://www.youtube.com/channel/UC8mWYDxedkJmUReAiA3ze9w/featured 


3. VYFOŤ A POŠLI: zápisky 

___________________________

6.B, 6.C: ZADÁNÍ 3.6. - 9.6.

Zadání najdeš v PDF příloze zde + v Teams: Obecné/Příspěvky/Assignment

________________________________________


6.B, 6.C: ZADÁNÍ 27.5. - 2.6. 

Zadání najdeš v PDF příloze zde: 

________________________________

6.B, 6.C: ZADÁNÍ 20.5. - 26.5. 

Zadání najdeš v PDF příloze zde:

_______________________________

6.B, 6.C: ZADÁNÍ 13.5. - 19.5. 

1. Přepiš do sešitu v AJ, přelož do ČJ:

1. Summer is hotter than winter. 2. The weather in the south is nicer than in the north. 3. It is cooler and wetter today than yesterday. 4. Maths is more difficult than Biology. 5. Merecedes is more expensive than Ford. 6. John is frendlier than his sister. 7. Paris is more beautiful than Madrid. 8. The blue chair is heavier than the red chair.

2. Práce s učebnicí:

UČ str.61/cv.6 - zkus podle nápovědy seřadit za sebou podle velikosti sedm zmíněných kontinentů (od největšího po nejmenší), zapiš do sešitu.

3. Online procvičování (dvě cvičení vyfoť a pošli):

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Opposite_adjectives/Opposites_hd31127op 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Comparatives/Comparatives_ur44509jt 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Comparatives/Comparative_adjectives_on161400sl

https://agendaweb.org/exercises/grammar/comparison/comparison-multiple-1

https://agendaweb.org/exercises/grammar/comparison/comparison-multiple-2

https://www.adelescorner.org/grammar/comparatives/comparatives1.html


4. Dobrovolný úkol - READING (ČETBA)

Viz předchozí zadání, jen teď čteme další kapitolu. Pokud jsi dosud nezačal, nevadí, můžeš začít teď první kapitolou. Následně si ověř své porozumění na prvním a druhém cvičení za kapitolou (Reading Check a Word Work, ta vyfoť a pošli). Budu si za to k sobě poznamenávat plusy a následně jedničky.

5. Vyfoť a pošli (19.5. do 18:00):

a) zápisky v sešitě

b) dvě online cvičení

c) pokud čteš (dobrovolné), cvičení za kapitolou

______________________________________

6.B, 6.C: ZADÁNÍ 6.5. - 12.5. 

1. Kontrola úkolů z minulého týdne: Cvičení ve šk. sešitu a PS si zkontroluj podle klíče (bude zveřejněn na těchto stránkách během středy). Případné chyby oprav. Pod cvičení pak zapiš zkratku SP.K. Rodič podepíše - kontroluje splnění úkolu, nikoli jeho správnost (to jsi udělal ty podle klíče).

2. Přídavná jména - práce s učebnicí: 

 a) UČ str.59/cv.5 (zelený rámeček), UČ str.59/cv.6b (zelený rámeček), UČ str.59/cv.9 (zelený rámeček) - přečti si přídavná jména, zapiš si do sešitu (nadpis ADJECTIVES) ta, která jsou pro tebe nová (AJ + ČJ), příklad: DIFFICULT - OBTÍŽNÝ....atd.

b) Procvičování: použij zapsaná přídavná jména ze sešitu a utvoř 10 smysluplných dvojic PŘÍDAVNÉ JMÉNO + PODSTATNÉ JMÉNO, příklad: a windy day, a hilly country, an easy test..... atd.

c) Opaky - zkus vytvořit ze všech přídavných jmen na str. 58 a 59 co nejvíce dvojic přídavných jmen opačného významu (nadpis v sešitě OPPOSITES), příklad: CHEAP x EXPENSIVE

3. Online procvičování: 

https://agendaweb.org/exercises/grammar/adjectives-multiple 

https://agendaweb.org/exercises/grammar/adjectives-multiple-3

https://agendaweb.org/exercises/grammar/adjectives-1/index.html 

https://agendaweb.org/exercises/grammar/adjectives-2/index.html

https://www.learningchocolate.com/content/opposites-1

https://www.learningchocolate.com/content/opposites-2 


4. Dobrovolný úkol - READING (ČETBA): Viz předchozí zadání, jen teď čteme další kapitolu. Pokud jsi dosud nezačal, nevadí, můžeš začít teď první kapitolou. Následně si ověř své porozumění na prvním a druhém cvičení za kapitolou (Reading Check a Word Work, ta vyfoť a pošli). Budu si za to k sobě poznamenávat plusy a následně jedničky. 

5.Vyfoť a pošli (12.5. do 18:00) 

a) zápisky v sešitě (ke cvičením z učebnice)

b) dvě z online cvičení

c) pokud čteš (dobrovolné), cvičení za kapitolou

_____________________________________________


Prezentace z online hodiny k dispozici zde:

Děkuji všem za účast. Děkuji za trpělivost těm, kterým se připojení nedařilo.

_____________________________________________

6.B, 6.C: ZADÁNÍ 29.4 - 5.5.

Tentokrát najdeš zadání v PDF příloze zde:  

____________________________________________

6.B, 6.C: ZADÁNÍ 22.4 - 28.4. 

1. CVIČENÍ Z UČEBNICE/PS - UNIT 5A
Procvičíme si slovní zásobu k tématu náš svět (our world), moje země (my country).
Naučíme se několik nových slovíček.

a) UČ str.56/cv.1: prohlédni si obrázky, poslechni si slovíčka:

https://elt.oup.com/student/project/level2/unit5/audio?cc=cz&selLanguage=cs                             

b) PS str.84/5:  The world - Places (18 slovíček) - zapiš si pro Tebe nová slovíčka do sešitu (vždy v AJ i ČJ, někdo píše 6 slovíček, někdo 10..... podle toho, kolik jsi jich znal už dříve).

c) UČ str.66/cv.6 - zapiš do sešitu 10 slovíček k obrázkům. Vyfoť a pošli.

d) VĚTY do školního sešitu: utvoř 6 pravdivých vět podle vzoru. Zapiš, vyfoť a pošli.

  • There is a bridge in my town. (v mém městě)
  • There isn´t an island near my home. (blízko mého domova)
  • There are mountains in my country. (v mojí zemi)
  • There aren´t any hills near my village. (blízko mé vesnice)

2. ALFBOOK - Slovní zásoba (Příroda 1,2,3)

3. PROCVIČOVÁNÍ - THERE IS/THERE ARE

https://elovivo.com/introenglish/en/intro_english/lessons_wordlist/basic_english_lesson_08/lesson08a_ex.html

https://www.english-room.com/grammar/thereis_thereare.htm

https://school-english.de/english/uebungen/5klasse/thisare_ex2.htm

https://www.adelescorner.org/grammar/there_is/thereis.html

4. DOBROVOLNÝ ÚKOL - READING (ČETBA)

Viz informace v příloze z minulého týdne. Jen nyní pokračujeme druhou kapitolou (tedy stránky 4, 5 a 6). Na straně 7 pak zkuste horní cvičení. Zase si zapiš 6 nových slovíček. Nezapomeň mi napsat, jestli čteš. Budu vám za to udělovat malé jedničky.

5. VYFOŤ A POŠLI (v úterý 28.4. do 18:00)

a) UČ 66/6

b) 6 vět ve školním sešitě (There is/ are.....)

c) pokud čteš, 6 nových slovíček ze druhé kapitoly


________________________________________


6.B, 6.C: ZADÁNÍ 15.4 - 21.4. 

1. KONTROLA ÚKOLŮ Z MINULÉHO TÝDNE:

Cvičení, která jsi vypracoval do šk. sešitu, si zkontroluj podle klíče (viz sekce ŘEŠENÍ ÚKOLŮ). Případné chyby oprav. Pod cvičení pak zapiš zkratku SP.K. Rodič podepíše - kontroluje splnění úkolu, nikoli jeho správnost (to jsi udělal ty podle klíče).

2. OPAKOVÁNÍ, PROCVIČOVÁNÍ - PŘÍTOMNÝ PRŮBĚHOVÝ ČAS

Zopakuj si přítomný průběhový čas v následujících online cvičeních.Používáme ho pro popis probíhajících dějů. Potřebujeme AM/IS/ARE + sloveso končící na ING.Gramatické poučky máš také v PS, str.73/2.1-2.4.

https://www.ego4u.com/en/cram-up/tests/present-progressive-1

https://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/present-progressive/form/exercises?form02

https://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/present-progressive/form/exercises?form04

3. PROJEKT: MŮJ DEN (MY DAY)

Během dne si zapiš 10 různých času a 10 různých činností, které jsi v danou chvíli vykonával. Popiš pak svůj den následujícím způsobem- používej přítomný průběhový čas, to znamená am/is/are+...ing.

Př. 7:45 It is quarter to eight. I am getting up. 11:30 It is half past eleven. My mum is cooking lunch.

Projekt vytvoř na A4 v ruce a doplň obrázky nebo ho vytvoř na PC a doplň obrázky. Projekt pošli (vyfocený nebo jako přílohu) a uchovej (vytištěný, pokud jsi tvořil na PC). Po návratu do školy odevzdáš.

4. DOBROVOLNÝ ÚKOL - READING (ČETBA)

Potřebuješ se přihlásit do https://www.oxfordlearnersbookshelf.com/.

Návod na registraci do systému najdeš zde na úvodní stránce.

Další informace k četbě zde: 

5. VYFOŤ A POŠLI (21.4. do 18:00)

a) Z části 2 (online procvičování) pošli vyfocené jedno ze tří cvičení.

b) Projekt MY DAY (nebo pošli jako přílohu).

c) Pokud čteš The Skateboarder: slovíčka zapsaná do šk.sešitu.

d) Napiš mi, prosím, krátký komentář k dosud zadané práci z AJJak vše stíháš, jaká cvičení Tě      baví, co postrádáš apod. Moc děkuji.

_________________________________________

6.B, 6.C: ZADÁNÍ 1.-8.4.

1. KONTROLA ÚKOLŮ Z MINULÉHO TÝDNE:

Cvičení, která jsi vypracoval do PS nebo do šk. sešitu si zkontroluj podle klíče (viz sekce ŘEŠENÍ ÚKOLŮ)). Případné chyby oprav. Pod cvičení pak zapiš zkratku SP.K. Rodič podepíše - kontroluje splnění úkolu, nikoli jeho správnost (to jsi udělal ty podle klíče).

2. PRÁCE S UČEBNICÍ:

Str.54/cv.4 - zapiš v AJ, co vidíš na obrázku, číslovky piš slovy, nadpis JÍDLO - MNOŽSTVÍ

(tři konzervy rajčat, jeden trs hroznového vína, dvě láhve vody.........)

3. ONLINE PROCVIČOVÁNÍ UČIVA:

a) There is/are, a, an, some, any (zopakuj si, pak si zkus jednoduchý test)

https://www.helpforenglish.cz/article/2008061704-nejaky-zadny

https://www.helpforenglish.cz/article/2010082002-there-is-there-are-tabulka

https://www.helpforenglish.cz/article/2011012002-there-is-there-are-test

https://www.helpforenglish.cz/article/2009021907-cviceni-a-some-verze-a

https://www.helpforenglish.cz/article/2009021908-cviceni-a-some-verze-b

b) Slovní zásoba Food (libovolná cvičení na téma food):

https://www.learningchocolate.com/search?search_api_views_fulltext=food

4. ZÁPIS DO SEŠITU:

Do sešitu napiš 5 vět o jídle ve vaší kuchyni, používej vazbu there is/there are a slovní zásobu jídla.

Nadpis: Food in our kitchen.

Příklad (můžeš pozměnit a použít): There is some cheese in the fridge./ There isn´t any bread on the table./ There are three bottles of water in the cupboard./ There are a few apples on the shelf.

5. VYFOŤ A POŠLI: zápisky ve školním sešitě (UČ 54/4 a 5 vět o kuchyni).

__________________________________

6.B, 6.C: ZADÁNÍ 25.-31.3.

1) Pracuj se stránkami PROJECT FOURTH EDITION , unit 4

https://elt.oup.com/student/project/level2/unit4/?cc=cz&selLanguage=cs

a) V sekci Grammar procvičuj ve cv.1 a 2., z každého cvičení zapiš dvě správné věty do šk. sešitu         Nadpis Unit 4, OUP Grammar - použití členů, some/any (zápisky vyfoť a pošli).

b) V sekci Vocabulary procvičuj ve cv.1 a 2 (vyfoť a pošli).

c) V sekci Listening procvičuj rozhovor ve cv.1 - doplň, poslechni si, opakuj nahlas.

d) V sekci Test zaškrtni ve fialové liště Test 4 a vyzkoušej si, jak jsi všemu porozuměl.

2) HOW MUCH, HOW MANY (Kolik?)

a) nejprve si nastuduj poučku vzadu v PS str.76/4.4

(jak uvidíš, rozhodující je, zda je podst. jméno počitatelné nebo nepočitatelné)

b) vypracuj PS str.38/cv. 1 a 2, 42/3

3) A FEW (několik), A LITTLE (trochu)

a) nejprve si nastuduj poučku vzadu v PS str.76/4.6

(jak uvidíš, rozhodující je opět, zda je podst. jméno počitatelné nebo nepočitatelné)

b) vypracuj PS str.41/cv. 5, 42/3

c) vypracuj do šk. sešitu UČ str.51/4c (nadpis: a few, a little, zápisky vyfoť a pošli).

4) DOBROVOLNÉ PROCVIČOVÁNÍ

Libovolná cvičení na téma animals.

https://www.learningchocolate.com/category/animals

Písnička: zapiš do sešitu, která zvířata se v ní objevila (nadpis: a song).

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs/old-lady-who-swallowed-fly

_____________________________________________

6.B, 6.C: ZADÁNÍ 18.-24.3.
1) do pátku 20.3. 13:00 ofoť nebo naskenuj hotová cvičení ve šk.sešitě (viz zadání 11.-17.3.)a pošli na email simonapavlikova@seznam.cz

2) cvičení v PS v pátek 20.3. (viz zadání 11.-17.3.) podepíše rodič, nekontroluje jejich správnost,jen jejich splnění

3) online výuka do (24.3. - 15:00) Alfbook (6.ročník, AJ, Project 2) - obě cvičení My life, obě cvičení Animals, obě cvičení Food

4) v PS postupně doplňuj chybějící cvičení do str.23 (k poslechu použij CD)


5) 
Následující odkazy na online cvičení použijte k procvičování do příštího týdne, kdy naleznete na stránkách školy nová zadání. Po skončení online cvičení vyfoť ohodnocení (většinou označené jako YOUR SCORE) a do úterý 24.3. 20:00 pošli alespoň 3 takové fotografie potvrzující tvoji domácí přípravu.

LEARNING CHOCOLATE: vyzkoušej si různé varianty cvičení (výběr nahoře v liště)

https://www.learningchocolate.com/content/ordinal-numbers-1

https://www.learningchocolate.com/content/ordinal-numbers-2

https://www.learningchocolate.com/content/ordinal-numbers-3

BRITISH COUNCIL: podívej se na video a vypiš do sešitu 3 počitatelná a 3 nepočitatelná podst.jména

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/grammar/beginner-grammar/countable-uncountable-nouns

PROCVIČ SI DATUMY, ŘADOVÉ ČÍSLOVKY (proveď kontrolu=CHECK)

https://www.focus.olsztyn.pl/dates-in-english.html#.XnDET3JKjIX

___________________________________________

6.B, 6.C: ZADÁNÍ 11.-17.3.

1) Do sešitu zapiš (ve větách) - učebnice str.45/cv.6b, str.45/cv.7b, str.49/cv.2 ,PS str.38/cv.3

2) Využívej následující stránky pro procvičení učiva:

https://elt.oup.com/student/project/level2/unit4/?cc=cz&selLanguage=cs 




Simona Pavlíková - anglický jazyk
5. - 9. ročník
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky