Prezentace na téma TRPNÝ ROD v PDF příloze ZDE:

________________________________________________

Zde je prezentace z minulé online hodiny:

_____________________________

9.A, 9.CD: ZADÁNÍ 10.6. - 16.6.

1. KONTROLA ÚKOLU

Cvičení ve šk. sešitu si zkontroluj podle klíče (bude zveřejněn na těchto stránkách během středy). Případné chyby oprav. Pod cvičení pak zapiš zkratku SP.K. Rodič podepíše, čímž kontroluje splnění úkolu, nikoli jeho správnost (to jsi udělal ty podle klíče)

2. PŘÍBĚH V AJ

Vyber si na následujících stránkách jeden příběh. 

Po jeho shlédnutí splň tyto úkoly do šk. sešitu:

a) popiš v pěti až sedmi krátkých větách v ČJ děj příběhu (pokud zvládneš, popiš v AJ)

b) vyber si v příběhu buď 4 věty nebo 10 slovíček - zapiš v AJ, přelož do ČJ

https://www.youtube.com/playlist?list=PLB1A76C5EED66760E

https://www.youtube.com/playlist?list=PL1ECF842014D455FD

https://www.youtube.com/channel/UC8mWYDxedkJmUReAiA3ze9w/featured

3. VYFOŤ A POŠLI: zápisky 

________________________

9.A, 9.CD - zadání 3.6 - 9.6.

Zadání najdeš v PDF příloze zde:

___________________________________

9.A, 9.CD - zadání 26.5. - 2.6.

Zadání najdeš v PDF příloze zde:

______________________________

9.A, 9.CD - zadání 20.5. - 26.5.

Zadání najdeš v PDF příloze zde:

_________________________________

9.A, 9.CD: ZADÁNÍ 13.5. - 19.5.

1. KONTROLA ÚKOLŮ Z MINULÉHO TÝDNE:

Cvičení, která jsi vypracoval do šk. sešitu, si zkontroluj podle klíče (viz sekce ŘEŠENÍ ÚKOLŮ, klíč bude zveřejněn ve středu 13.5.). Případné chyby oprav. Pod cvičení pak zapiš zkratku SP.K. Rodič podepíše - kontroluje splnění úkolu, nikoli jeho správnost (to jsi udělal ty podle klíče).

2. POPIS PROBÍHAJÍCÍCH DĚJŮ

a) UČ str-46/text: přečti a poslechni si text, odkaz na:

https://elt.oup.com/student/project/level4/unit04/audio?cc=cz&selLanguage=cs

b) UČ str.47/cv.3 (grammar): nastuduj, všímej si zkracování vět ze dvou do jedné (vysvětleno při online hodině, vzory vět najdeš v prezentaci)

c) Překlad vět do ČJ: věty z PDF prezentace (odkaz zde výše) na str.8 přepiš do sešitu v AJ a přelož 

d) Projekt - popis dvou situací: zadání najdeš v PDF prezentaci na str.9, zpracuj na PC a pošli jako přílohu (doplň obrázky) nebo zapiš v ruce a obrázky namaluj, název: WHAT IS HAPPENING?

3. ONLINE PROCVIČOVÁNÍ (opakuj si nepravidelná slovesa)

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Irregular_verbs/Irregular_verbs_-_part_1_iu7413zg 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Irregular_verbs/Irregular_Verbs_-_part_2_ka7415hp 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Irregular_verbs/Irregular_verbs_test_rm346xo 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Irregular_verbs/Irregular_verbs_grouped_by_changes_nd115405jf 

4. Vyfoť a pošli (nejpozději v úterý 19.5. do 18:00):

a) zápisky v sešitě

b) projekt WHAT IS HAPPENING?

c) dvě fotografie z online procvičování (ať je na nich vidět tvá práce, ne jen výsledné skóre)

d) pokud čteš, cvičení za další kapitolou (dobrovolné)

______________________________

9.A, 9.CD: ZADÁNÍ 6.5. - 12.5.

Zadání najdeš v PDF příloze zde:

______________________________________________

9.A, 9.CD: ZADÁNÍ 29.4 - 5.5. 

Tentokrát najdeš zadání v PDF příloze zde:

___________________________

9.A, 9.CD: ZADÁNÍ 22.4 - 28.4.

1. KONTROLA ÚKOLŮ Z MINULÉHO TÝDNE:

Cvičení, která jsi vypracoval do šk. sešitu, si zkontroluj podle klíče (viz sekce ŘEŠENÍ ÚKOLŮ, klíč bude zveřejněn ve středu 22.4.). Případné chyby oprav. Pod cvičení pak zapiš zkratku SP.K. Rodič podepíše - kontroluje splnění úkolu, nikoli jeho správnost (to jsi udělal ty podle klíče).

2. GRAMMAR UNIT 4A: gerunds or infinitives

a) UČ str.54/cv.3 - věty zapiš celé do sešitu, vyfoť a pošli

b) Pracovní list - vytiskni a doplň nebo zapiš (nemusíš celé věty, ale piš dvojice sloves - př. 1. imagine leaving, 2. refused to lend ......), vyfoť a pošli

3. ONLINE PROCVIČOVÁNÍ

a) Alfbook Project 4, Unit 4A,B Heroes

b) Poslechni si zajímavý článek o pozoruhodném muži. Zároveň s poslechem můžeš sledovat transcript (přepis toho, co slyšíš.) 

https://spotlightenglish.com/listen/nick-vujicic-no-arms-or-legs#transcript

Odpověz na následující otázky (odpovědi zapiš, vyfoť a pošli):

1. How old was Nick when he tried to kill himself?

2. Which story changed Nick´s life?

3. How many countries has he visited so far?

4. DOBROVOLNÝ ÚKOL - READING (ČETBA) 

Viz zadání z minulého týdne, jen teď čteme druhou kapitolu. Následně si ověř své porozumění na cvičeních, která následují. Pokud čteš, nezapomeň mi to napsat (cvičení za kapitolou vyfoť). Budu si za to k sobě poznamenávat malé jedničky.

5. VYFOŤ A POŠLI (28.4. do 18:00) 

a) UČ 54/3

b) pracovní list na gerundia a infinitivy (popř. zápisky z něj v sešitě)

c) 3 odpovědi na otázky ke článku

d) pokud čteš, cvičení za druhou kapitolou

_________________________________________________________

9.A, 9.CD: ZADÁNÍ 15.4 - 21.4.

1. KONTROLA ÚKOLŮ Z MINULÉHO TÝDNE:

Cvičení, která jsi vypracoval do šk. sešitu, si zkontroluj podle klíče (viz sekce ŘEŠENÍ ÚKOLŮ). Případné chyby oprav. Pod cvičení pak zapiš zkratku SP.K. Rodič podepíše - kontroluje splnění úkolu, nikoli jeho správnost (to jsi udělal ty podle klíče).

2. PRÁCE S UČEBNICÍ, UNIT 4A - SLOVNÍ ZÁSOBA, POROZUMĚNÍ

a) UČ str.44: znovu si přečti (poslechni) text o králi Artušovi.

b) UČ str.44/cv.3a: zapiš věty ve správném pořadí do sešitu.

c) UČ str.45/cv.6: poslechni si dokončení příběhu   

 (https://elt.oup.com/student/project/level4/unit04/audio?cc=cz&selLanguage=cs)  

Pokud jsi všemu nerozuměl, zde je přepis:

d) Pracovní list - doplň chybějící slovní zásobu podle textu a podle poslechu. Zapiš do šk. sešitu (pokud máš možnost tisku, můžeš vytisknout, doplnit a nalepit.

3. PRÁCE S UČEBNICÍ, UNIT 4A /GRAMMAR (SLOVESA + ING/INFINITIV)

a) UČ str.45/cv.4 - nastuduj si pravidla pro slovesa z textu. Po některých z nich následuje vždy gerundium ( to je sloveso končící na ING) - slovesa v části 1. Další jsou slovesa, po kterých následuje vždy infinitiv s TO (to do, to leave, to go....) - slovesa v části 2. U sloves z části 3 je jedno, jaký tvar po nich použiješ. U slovesa stop je rozdíl ve významu, viz příklad:

He stopped to have a cup of coffee. (Zastavil - třeba při jízdě v autě - aby si dal kávu.)

He stopped eating sugar. (Přestal jíst cukr.)

b) UČ str.45/cv.5 - podle výše uvedených pravidel doplň slovesa do vět 1 až 10. Vše zapiš do sešitu. Následující věty přelož do ČJ: 2, 7, 9, 10

4. DOBROVOLNÝ ÚKOL - READING (ČETBA)

Potřebuješ se přihlásit do https://www.oxfordlearnersbookshelf.com/ .

Návod na registraci do systému najdeš zde na úvodní stránce.

Další informace k četbě zde: 

5. VYFOŤ A POŠLI (21.4. do 18:00)

a) Zápisky ve školním sešitě (viz část 2 a 3).

b) Pokud čteš : slovíčka zapsaná do šk.sešitu.

c) Napiš mi, prosím, krátký komentář k dosud zadané práci z AJ. Jak vše stíháš, jaká cvičení Tě baví, co postrádáš apod. Moc děkuji. 


_____________________________________________________9.A, 9.CD: ZADÁNÍ ÚKOLŮ 1.-8.4. 

1. KONTROLA ÚKOLŮ Z MINULÉHO TÝDNE:

Cvičení, které jsi vypracoval do šk. sešitu (UČ str. 43), si zkontroluj podle klíče (viz sekce ŘEŠENÍ ÚKOLŮ). Případné chyby oprav, chybějící info doplň.

2. PRÁCE S UČEBNICÍ:

Text KING ARTHUR (= nadpis do sešitu)

a) str.44/cv.1 - vypiš slovíčka v AJ, přelož do ČJ, zkontroluj podle Audio, viz odkaz níže

b) str.44/příběh (read and listen) 

https://elt.oup.com/student/project/level4/unit04/audio?cc=cz&selLanguage=cs

c) str.44/cv.2 - přiřaď jména(vlevo) k popiskám (vpravo) , celé řešení zapiš (slovy!)

d) str.45/cv.4 - vypiš si slovesa z rámečků do šk.sešitu následujícím způsobem:

                                IMAGINE/IMAGINED/PŘEDSTAVIT SI

3. ONLINE PROCVIČOVÁNÍ UČIVA:

a) Question tags (viz učebnice str.27)

https://www.helpforenglish.cz/article/2006053001-tazaci-dovetky-question-tags

https://www.helpforenglish.cz/article/2006060501-tazaci-dovetky-test

b) Vyjádření souhlasu (viz učebnice str.39)

https://www.helpforenglish.cz/article/2020020403-pritakani-a-kratke-repliky

https://www.helpforenglish.cz/article/2020021505-pritakani-a-kratke-repliky-cviceni

4. VYFOŤ A POŠLI: zápisky ve školním sešitě (k UČ str.44 A 45).

____________________________________________________

9.A, 9.CD: ZADÁNÍ ÚKOLŮ 25.-31.3.

1) Pracuj se stránkami project fourth edition , unit 3

https://elt.oup.com/student/project/level4/unit03/?cc=cz&selLanguage=cs

  • V sekci Grammar procvičuj ve cv.1, 2 a 3. Z každého cvičení zapiš dvě správné věty do šk. sešitu - nadpis Unit 3, OUP Grammar - vztažné věty, způsobová slovesa (vyfoť a pošli).
  • V sekci Vocabulary procvičuj ve cv.2 (vyfoť a pošli).
  • V sekci Everyday English procvičuj (vyfoť a pošli).
  • V sekci Test zaškrtni ve fialové liště Test 3 a vyzkoušej si, jak jsi všemu porozuměl.

2) UČ str.43/cv.1a, 1b (prostuduj),UČ str.43/cv 2 (zapiš do šk.sešitů , vyfoť a pošli).

Použití výrazů LIKE, SUCH AS, FOR EXAMPLE: všechny znamenají například.

Všimni si ve cv.1b, že část věty s "například" je někdy uprostřed, někdy na konci věty.

Nápověda pro UČ str.43/cv 2:

On work experience, pupils work in a lot of different places, such as hospitals, restaurants or shops.

(V dalších větách uvádíš příklady sportovních událostí, nezdravého jídla, drahých věcí, důležitých lidí, školních předmětů a věcí, které děláš na PC).

3) Dobrovolný úkol: vyzkoušej si dva testy úrovně A2 online

     https://www.test-english.com/use-of-english/a2/

____________________________________________________

9.A, 9.CD: ZADÁNÍ ÚKOLŮ 18.-24.3.

1) ofoť nebo naskenuj hotová cvičení ve šk.sešitě (viz zadání 11.-17.3.) a pošli na email simonapavlikova@seznam.cz
2) online výuka Alfbook (9.ročník, AJ, Project 4) - obě cvičení Fame and fortune, obě cvičení Health and safety, Slovní zásoba Tělo 1-6, Zelenina 1-3, Ovoce 1,2

3) Následující odkazy na online cvičení použijte k procvičování. Po skončení online cvičení vyfoť ohodnocení (většinou označené jako YOUR SCORE) a pošli alespoň 3 takové fotografie potvrzující tvoji domácí přípravu.

BRITISH COUNCIL: poslechni a online doplň dvě cvičení ve fialové liště pod obrázkem (nazvaná Check your understanding)

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening/elementary-a2-listening/eating-out

ENGLISH GRAMMAR (MNOŽSTVÍ) : po dokončení klikni na CHECK

https://www.english-grammar.at/online_exercises/general-vocabulary/gv066-quantities.htm

ENGLISH GRAMMAR (VZTAŽNÉ VĚTY) : po dokončení klikni na CHECK

https://www.english-grammar.at/online_exercises/relative-pronouns/rp004.htm

LEARNING CHOCOLATE: vyzkoušej si různé varianty cvičení (výběr nahoře v liště)

https://www.learningchocolate.com/content/irregular-verbs-1

https://www.learningchocolate.com/content/irregular-verbs-2-0

https://www.learningchocolate.com/content/irregular-verbs-3

Simona Pavlíková - anglický jazyk
5. - 9. ročník
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky